Wednesday, April 10, 2019

Selma Omerovic : ˝ Od smijeha nisam mogla igracici reci da se vrati u odbranu .. ˝




Kako se osjecate sada, kada ste za relativno kratko vrijeme napravili zaista nevjerovatan rezultat i vec stekli zvucno trenersko ime?

Ma ja sam cvrsto na zemlji, svi ovi dobri rezultati mogu brzo otici u zaborav ukoliko krene lose, jer trenerski posao je takav, ali svakako da sam sretna sto sam sa Gradinom uspjela izboriti opstanak, sa Iskrom posloziti stvari i napravila finu ekipu, te  na kraju ovaj angazman u reprezentaciji, nevjerovatno, ali imam puno toga jos za napraviti, i jos vise toga za nauciti, tako da, polako..




Otkud Iskra? Kako to da dodjete bas tu? Culi smo da se sve odigralo na seminaru u Zenici..

Pa, ja sam zeljela ekipu u kojoj cu moci samostalno raditi, a pri tome imati sve optimalne uvjete za rad, nakon razgovora sa predsjednikom kluba, shvatila sam da je 'to to' i eto, sve se zaista brzo izdesavalo da sada kada se sjetim kako sam povezana sa Iskrom, cini se nerealno da se sve ovako zavrsilo. Istina je,  na seminaru 'B' licence, zezala sam se sa Elmom koja je tada bila kapiten Iskre i Alisom koje je kapiten SFK, da ako zele skinuti Sarajevo sa trona, dovedu mene u ekipu i da cemo to rijesiti. Nisam skinula SFK, ali dosla jesam haha..




Poznato je da Iskra ima lose odnose sa ZF/NK Eminom, kako to komentariste?

Mozda bi neko volio da imamo, ali to nije bas tako. Istina je da postoje odredjene tenzije kada igramo s njima, sada na zadnjoj utakmici bio je i manji incident ali sve se to rijesilo. Ja bih to prepisala velikoj srcanosti oba kluba i  nevjerovatnoj zelji za pobjedom.  Licno, postujem Eminu, tek su usli u premijer ligu a vec su napravili mnogo dobre rezultate, dobra su ekipa, i veliko osvjezenje za sve nas. Vjerujem da isto tako i oni postuju nas, to je sve sto mogu reci.




Ko vam je najveci uzor sto se trenerskog posla tice? U svijetu? U BiH?

Sto se tice svjetski poznatih trenera  Anceloti i Klop me posebno inspirisu, ovdje u BiH to je svakako Samira Hurem a svidjao mi se i rad Ivane Vlaic.




Mnogi vide u vama novu Samiru Hurem, kako vi to komentarisete?
Pa iskreno, sto se selektorice tice, smatram da je nerealno ocekivati da bilo ko ponovi njen u uspjeh, jer brojke koje stoje iza nje su vanserijske a one ne lazu. Svakako da mi godi ta usporedba,  uvijek sam govorila da mi je bas ona 'role model' ali mislim da sport u Bosni i Hercegovini nikada vise nece imati osobu poput nje ili Edina Dzeke.




Elma ti je asistent u klubu, a sada ste u reprezentaciji vi asistetice Draganu Jevticu, da li postoji odredjeno natjecanje medju vama, odnosno konkurencija?

Elma je osoba koja je najzlasluznija za moj dolazak u Bugojno, odlicno suradjujemo, i odlicno se nadopunjavamo. Ona je voda, ja sam vatra, jedino sto mi smeta jeste sto mozda nju vise igracice vole jer manje galami.. Haha.. Salim se naravno, ali stvarno pomazemo jedna drugoj, iskrene smo prije svega, i apsolutno nikakve konkurencije nema tu, ja sam prva koja joj je cestitala na novoj funkciji u reprezentaciji i smatram da je sve to i zasluzila svojim radom i predanoscu.





Poznati ste po iskrenosti, ono sto je posebno dojmilo jeste objave igracica Lokomotive poslije vase izjave, gdje su pohvalile iskrenost i sportski duh, jeste li ponosni na to?

Naravno da jesam, svakako lijepo od njih sto su to prepoznale te javno istakle.




Da li imate neku anegdotu iz svlacionice, ili sa terena koju bi podijelili sa nama? Nesto smijesno, dogadjaj? 
Ovako sada mi je tesko da se sjetim, ali svakako najsimpaticnija situacija mi je bila kada smo igrali protiv Lokomotive i postigli gol za 0-2 ali je sudija svirao offside, medjutim, jedna od igracica to nije vidjela, i dok je Lokomotiva izvodila indirektan udarac, ona se veselila i vristala pored klupe 'too, to, gol, gol', vjerujte da od smijeha nisam mogla ni reci joj da se vrati, a igrala je beka..



Koju igracicu bi voljeli vidjeti u dresu Iskre? 
Marinu Lukic i Merimu Alibasic.




Sa kojim klubom, odnosno trenerom imate najbolju saradnju, da li biste voljeli jos nekoga voditi u BiH, prije nego sto mozda ostvarite inostranu avanturu?

Sa svim trenerima imam odlican odnos i svi se medjusobno postujemo, ali se najvise konsultujem sa Miloradom Iliskovicem iz Lokomotive koji je fenomenalan trener  i jos bolji covjek, te sa  Jelenom Milovic trenericom Radnika, koja mi je velika prijateljica i podrska u svemu ovome. Cesto podijelimo neko iskustvo, udijelimo savjet i slicno.  Sto se tice sljedeceg angazmana , nisam nesto pretjerano razmisljala o tome.




Za kraj, kako biste opisali svoje petodnevno iskustvo u reprezentaciji? Kakav osjecaj je biti 'sa druge strane' na tako visokom nivou?

Pa iskreno, stvarno je bilo iznad ocekivanja. Istini za volju, rezultati nisu onakvi kakve smo mi prizeljkivali, ali ove prijateljske utakmice sluze i za neke druge stvari, tako da smatram da smo vec otprilike neke stvari poceli slagati, te  da ce to do oktobra kada su kvalifikacije vec biti na nekom zavidnom nivou. Moram istaknuti  selektora Dragana Jevtica koji me odusevio svojim pristupom, tadkojer je zaista ucinio sve da se cim prije uklopimo,  pruzio nam maksimalnu podrsku, dao slobodu, iako smo tu prvi put, osjecala sam se 'domace' i mislim da ce vremenom biti jos i bolje, te da cemo u konacnici napraviti neki veliki rezultat sa juniorskom selekcijom.

No comments:

Post a Comment