Friday, March 29, 2019

Ermina Abdakovic : 'Moj dolazak na listu sutkinja PŽL je itekako bio iznanađenje za mnoge'






Sada ste sutkinja PZL-e , da li je malo neobicno sada suditi , a poznato je da ste imali par sukoba sa sada vec kolegicama?

Suđenjem sam se počela baviti sasvim slučajnu prije 5-6 godina, nisam imala neke posebne ambicije prema tom pozivu, ali s vremenom sam zavoljela i tu stranu nogometa, mislim da mi dobro ide, i sretna sam što sam dio PŽL. 


Kako ste prihvaceni od strane ostalih sutkinja?

Moj dolazak na listu sutkinja PŽL je itekako bio iznanađenje za mnoge, ali sam dokazala da zalužujem biti tu.

Sa kolegicama imam korektan odnos, poštovanje je obostano.



Poznato je da ste najbolja igracica ZNK MLADOSTI, da li cete tu ostati ili cete mijenjati klub ? 

Iz "Mladosti" ću otići jedino ako mi se pruži prilika za neki klub u inostranstvu. Neke ponude su već otvorene, ali o tom-potom. Fokusirana sam samo na dio prvenstva koji je pred nama.


Kakve su ambicije u Mladosti?


Najveći cilj "Mladosti" je povratak u Premijer ligu.





Posjedujete C trenersku licencu, sudite PZL, i igrate 1.FBIH ligu za zene, sta ce na kraju prevagnuti, cime se zelite baviti u buducnosti?

Ne razmisljam puno o buducnosti, trudim se samo zivjeti u sadašnjosti. Na prvom mjestu mi je igranje, i ne bih se tek tako odrekla uloge igrača. 





Koji trenutak iz karijere igracke posebno pamtite?



U mojoj skromnoj karijeri je bilo puno lijepih i posebnih trenutaka. Tako da ne znam što bih prije izdvojila, možda pobjedu na jako bitnoj utakmici protiv Žn/fk Mostara, dobili smo ih 5:4, a ja sam postigla svih 5 golova. 




Ko je osoba koja je najzasluznija za vas uspjeh?

Definitivno za moj uspjeh najzalužniji je trener Velimir Suban. Mnogo toga sam naučila, stekla i postigla zahvaljujući njemu. I ono što je najbitnije vjerovao je u mene onda kada niko nije. 





Nesto za kraj?

No comments:

Post a Comment