Friday, March 29, 2019

Jelena Milović 'Radovale smo se pobjedom iz jedanaesteraca, a zaboravile da one imaju pravo na izvodjenje jos jednog..'






Poznato je da dolazite iz Trebinja, sta vas je tako dugo zadrzalo u Radniku koji je zaista daleko od vaseg grada?


-Kada sam se odlučila da dođem u Bijeljinu, nisam planirala da se ovako dugo zadržim, ali sam fudbal, prijatelji i tim su sigurno, glavni "krivci" što sam ovdje takoreći postala domaća.



Vi ste trenerica kadetske ekipe, i evo vec drugu godinu za redom prvak drzave, mozete li nam opisati kakav je to osjecaj podici pehar i znati da si najbolji?


-Prije svega bih navela da se osjećam jako ponosno, jer zaista imam tim koji je izvanredan, djevojke koje zaista jesu najbolje i ja mogu samo reci da imam mnogo srece zato što sam baš njima trenerica. 


Hocete li nam otkriti sampionski recept?

-Ako imamo tim koji je složan, sve je dostižno, tako da je naš recept dobra atmosfera. 


Koja je najbolja igracica protiv koje ste igrali?


-Milena Nikolić


Koja je po vama najbolja igracica PZL-e u seniorskoj, a koja u kadetskoj kategoriji?


-Teško je odabrati jednu, kako u seniorskoj, tako i u kadetskoj konkurenciji, ali evo mogu reci da je Sofija Krajšumović jedna od najperspektivnijih mladih igračica sa moje tačke gledišta. 


Vi i jos par mladih trenerica je izabrano u nove strucne stabove zenskih selekcija, kakav je tvoj odnos sa njima, da li se medjusobno potpomazete idejama i savjetima obzirom da ste zajedno edukovane?

- Svakako da da, ja lično imam odličan odnos sa trenericom Bugojna Selmom Omerović, te svakodnevno razmijenjujemo mišljenja, što meni mnogo znači. 


Alisa Spahic i ti cete suradjivati u reprezentaciji, da li se bojis mozda da ce tvoja metoda rada sada biti otkrivena i procitana, obzirom da su vase ekipe najveci rivali u kadetskoj kategoriji?

-Rad u reprezentaciji i rad u klubu su dva različita posla, tako da se unaprijed radujem saradnji sa Alisom, sigurno će mi to donijeti nešto dobro i korisno. 




Neka anegdota koju bi otkrili, bilo iz trenerskog posla, ili sa terena dok igrate?

-Ipak sa terena dok sam igrala.
Naime, u polufinalu kupa BiH-a smo posle neriješenog rezultata protiv ekipe iz Brčkog izvodili jedanaesterce, gdje smo mi imale DUPLO radovanje, prvi put nažalost smo poranile, te smo zaboravile da njihova igračica ima pravo na izvođenje posljednjeg jedanaesterca, na našu sreću ona je promašila, pa smo onaj isti trk prema golamnu mogle ponoviti. Trener nije bio baš zadovoljan našom koncentracijom u tom momentu 🙂 





Da li se vidite u buducnosti kao trener neke velike ekipe, i da li realno iko ima sanse za taj domet?

-Biću iskrena pa ću reći da jednog dana, možda čak i u doglednoj budućnosti imam želju da postanem trenerica jednog muškog tima, ali za sada sam još uvijek tu, kao što rekoh, Bijeljina je moj drugi dom, ne žurim.

Svakako da ima šanse, tu smo da to i dokažemo. 


Ko vam je trenerski uzor?

Jirgen Klop.







Hvala Jelena.

No comments:

Post a Comment